20 Nisan 2009 Pazartesi

I'm begging you

"seviyorum sevmiyorum kaç yaprak var bilmiyorum ben seni kopardım attım kendimi toparlıyorum var mı şimdi başka biri" diye başlıyor şarkı. Sonra diyor ki "kendimi bunun için mi yorucam ben kalbimi bunun için mi kırıcam ben" . ayrıca da ekliyor, "kendimi bulamıyorum geri alamıyorum ben her gece rüyalarda hep sana hak veriyorum" . ama en sonda da karar veriyor "yok ki senin bir yedeğin" .

insanlar karar verir. uygular. ve sonuçlarına razı olur. burda katlanılmaz olan razı olma sürecidir. başta kolay geçilecek bir zaman sanılır ama öyle değildir işte. kanına işleyen şey seni rahat bırakmaz. kanında çünkü! çıkması zaman alıcak bunu nasıl tahmin edemezsin ki.

sahip olduğun tüm umutların hayallerin yıkılması yenisinin gelmeyeceği anlamını taşımıyor işte. ama bunu farkındalık düzeyine getirmek zaman alıyor. düşünüyorsun, 10 yıl sonrasını... anlıyorsun işte o zaman.

bir çingene evinin duvarında bir yazı, mutlaka başka bir yerde de vardır:
"hayat bir gündür, o gün de bugün".

insan seviyor, sevmiyor. kabulleniyor, vazgeçiyor. ama unutmuyor işte. unutamıyor.

Hiç yorum yok: