6 Mart 2009 Cuma

Hikmet

içimden geldiği gibi
içinden geldiği gibi
ama
içimizden gelmediği gibi
sanki
hevesimiz varmış gibi
sanki
hiç yaşanmadı gibi
sanki
hiç var olmadık gibi
sanki
yoksayar gibi
sanki
hiç sevmemiş gibi
sanki hiç dokunmamış gibi
sanki
önemi artık varmış gibi

...

ne yaşattıklarının
ne de hissettirdiklerinin
hiç de önemi yokmuş gibi
bir "hiç" gibi
olacağım, davranacağım.
bana verdiği bu hediyeyi de
çok uzun süre kullanacağım ve
saklayacağım.

...

bana verilen hediye,
ne kadar insancıl olmasa da,
başkalarına zarar da verse,
hediye ya,
kullanmak zorundayım
hissi verdiğinden
hayatımdaki herkesten
özür dilerim.
elimden geleni yapmaya
çabalıyorum,
deniyorum,
sendeliyorum,
yoruluyorum,
vazgeçmeye zorlanıyorum,
ölesiye korkuyorum.
üşüyorum, titriyorum.
dediğim gibi,
kırmak da istemiyorum,
kırılmak da.

Hiç yorum yok: