20 Eylül 2009 Pazar

Devam

Deniyorum
Sabrediyorum
Bazen didiniyorum..

Herkes hata yapabilir değil mi?
Bazen herkes kendi karakterinin dışına çıkabilir değil mi?

Ama en önemlisi,
Ben aslında çabalıyorum.
Ve bunu kimseye göstermelik yapmıyorum.
Çünkü emeğim kendime sadece.
Bunu farketmeye devam ettikçe de,
Daha da mutlu oluyorum.
Kimseye inat değil ama.
Kanıtlamak asla değil.
Dedim ya, kendim için sadece.

Çözüm bulmaya da çalışmıyorum.
Bir çıkar yol bulmak da değil amacım.
Sadece yaşamak,
Yaşamın tadını, anını keşfetmek.
Onun içinde kaybolmak ve doyasıya kanıksamak.
Kim ne derse desin,
Ben buyum.
Değiştirilemez.

Artık sorgulamıyorum da,
Evet ve hayır var lugatımda.
Belkilere yer yok işte.

Sophie ya,
Alır başını gider işte kimi zaman,
İnadı kendinedir,
Suçu da içindedir.
Küskünlüğü ise tüm dünyaya aittir.
Başka kimseye aidiyet aranmamalı.
Sophie bazen aranmak istese de...

Hiç yorum yok: