9 Eylül 2009 Çarşamba

oldies but goldies huh?

2007'den kalma yazılanlar...

*gidiyorum onsuz ikinci defa, ama bu sefer uğurlamaya...

*yalan gerçeğe o kadar dost ki, kimse şüphelenmiyor.

*şöhretim şehrin diğer ucuna kadar ulaşmış olsa da, ben hala dışarı bir adım atamadım.

*varolduğu kadar gerçek olan tek şey yalan.

*en can alıcı nokta, onun bilmyişinin verdiği sakinlik. bu beni delirtiyor.

*kadere inanan kesin bir yerde çok büyük bir hata yapmıştır. (sınanabilir.)

*gülümseyişi o kadar saf ki, kendimi kirli ve adi hissediyorum.

*keskin nişancı, "keskin" ünvanını aldığından beri hiç atış yapmadı.

*sevgisiz büyüyen dinozorlar sadece insan yermiş.

*ödlek olmanın en güzel yanı, cesaretin gelene kadar geçirdiğin vaktin hayatının en güzel/mutlu/neşeli - günleri/ayları/yılları olmasıdır.

*korkaklığımı onun sıkıntılarıyla örtüyorum.

*ilk defa giysisizdim bugün.

*o bütün "umutsuzluğunu" mutluluğuyla kapattı. diğeri de bunu görmezden geldi, ama fark edildi.

Hiç yorum yok: