31 Aralık 2009 Perşembe

jingle bells

Yeni yıl işte,
Yeni bişiler yapmak lazım.
Yeni başlangıçlara yer vermek lazım. [ Verdim de ;) ]
Herşeyimle yeni giriyorum yeni yıla.
Daha umutlu daha mutlu.
Sigarayı da bırakıyorum, Turkcell ide terk ediyorum.
Hayatımı yeniliyorum.
Değişmiyorum,
Değiştiriyorum.
Mutlu olmak için bahane yaratmayı çok seviyorum!

Herkesin yeni yılı umut ve mutluluk getirsin. 2009 benim için engebeli değişik tuhaf garip mutlu mutsuz hüzünlü acılı bir sürü duyguyu hissetmeme sebep oldu. Genel olarak bakarsak, pek de sevimli bir yıl değildi aslında ama çok şey öğrendim, belki 5 yılda öğreneceğimi sadece 2009 öğretti bana. O yüzden de değerli bir yıl 2009. Herşeye rağmen yaşamayı, hayatımı seviyorum. Asla bırakmıcam bu sevinci. Gerçekten, hayatıma tapıyorum!

Happy new year!

Hiç yorum yok: